Logo Repozytorium UR
Zbiory i Kolekcje
Całe Repozytorium UR
  • Polski
  • English
Zaloguj się
Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg tematu

Przeglądanie według Temat "finalizacja transakcji"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk Przeglądaj
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
  • Wyniki na stronie
  • Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Creation of User’s Online Behaviour Analysis Model for Increase of an Enterprise Competitiveness
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2015) Budnikas, Germanas
    The goal of the research was to create a user’s online behaviour analysis model. The goal was achieved by accomplishing a set of phases. A general user’s behaviour scenario at a web page of category „Consumer Goods and Services” with respect to Open Directory Project was formalised using Business Process Modeling Notation. Needed data to represent behaviour was defined and include user’s IP address, task id and time moment to be passed using Google Analytics TrackEvent() function while user browses a web page. Historical data about user behaviour are used for an artificial neuron training. After the training, most important factors that affect transaction finalisation (e.g. service order) can be defined. While monitoring actual on-line user’s behaviour the developed artificial neuron model permits the estimation of a behaviour outcome – would it be finalised or not. In a later case, it is foreseen an interaction of a web site, which can suggest visiting pages that has the most impact level for transaction finalisation. In such a way, competitiveness of an enterprise is achieved.

Repozytorium Uniwersytetu Rzeszowskiego redaguje Biblioteka UR

  • Regulamin Repozytorium UR
  • Pomoc
  • Zespół Redakcyjny
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka prywatności
  • Wyślij wiadomość