Logo Repozytorium UR
Zbiory i Kolekcje
Całe Repozytorium UR
  • Polski
  • English
Zaloguj się
Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg tematu

Przeglądanie według Temat "educational project"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk Przeglądaj
Aktualnie wyświetlane 1 - 3 z 3
  • Wyniki na stronie
  • Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Rola dramy i technik dramowych w kształceniu umiejętności lekturowych
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2020) Motyka, Agnieszka
    The article shows that the drama and staging techniques have a multi-dimensional effect on primary school students’ versatile development. The author – Polish language teacher in a primary school – presents the examples of the usage of drama during the lesson and their benefits.
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Wykorzystanie technologii informacyjnej w projekcie edukacyjnym dotyczącym „dopalaczy”
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2016) Pejś, Agata
    Szkoła, jako instytucja edukacyjno-wychowawcza, stoi przed niełatwym zadaniem, jeżeli chodzi o działania profilaktyczne w dziedzinie dopalaczy. Zaangażowanie uczniów do realizacji projektów edukacyjnych wzmacnia jego przekaz i pozwala na rozwój kreatywności młodych ludzi w szkole gimnazjalnej. Wykorzystywanie komputerów w edukacji nie ogranicza się w dzisiejszych czasach do lekcji informatyki, ich zastosowanie przydaje się do realizacji różnych projektów, jak i pozwala na zintegrowaną naukę. Projekty z zastosowaniem nowej technologii i technologii informacyjnej są bardziej atrakcyjne dla uczniów, co zachęca ich do podjęcia działania.
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Z technologią informacyjną do matematyczno-przyrodniczej krainy. Raport z projektu
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2019) Kandzia, Joanna
    Artykuł jest raportem z przeprowadzonego przez autorkę projektu współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju ze środków europejskich WND-POWR.03.01.00-00-U055/17-01 pt. „Z technologią informacyjną do matematyczno-przyrodniczej krainy”. Był on dedykowany uczniom klas VIII szkoły podstawowej w Warszawie. Głównym jego celem było podniesienie/rozwój kompetencji ogólnorozwojowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w ścisłej korelacji z technologiami informacyjnymi, związanych z poprawnym argumentowaniem, krytycznym i samodzielnym myśleniem, logiką i heurystyką. Przedstawiono krótką charakterystykę projektu oraz analizę przyrostu wiedzy uczniów w zakresie fizyki, informatyki i matematyki.

Repozytorium Uniwersytetu Rzeszowskiego redaguje Biblioteka UR

  • Regulamin Repozytorium UR
  • Pomoc
  • Zespół Redakcyjny
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka prywatności
  • Wyślij wiadomość