Logo Repozytorium UR
Zbiory i Kolekcje
Całe Repozytorium UR
  • Polski
  • English
Zaloguj się
Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg tematu

Przeglądanie według Temat "didactic games"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk Przeglądaj
Aktualnie wyświetlane 1 - 3 z 3
  • Wyniki na stronie
  • Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Rozwijanie aktywności twórczej uczniów poprzez gry dydaktyczne
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2019) Długosz, Agnieszka
    Zadaniem współczesnej szkoły nie jest przekazywanie rozległej wiedzy teoretycznej, ale też przygotowanie uczniów do ciągłego uczenia się, tworzenia rzeczy nowych i wartościowych, szukania niekonwencjonalnych rozwiązań, a więc rozwijanie myślenia, samodzielności, pomysłowości, twórczej aktywności. Rozwijaniu aktywności twórczej sprzyja nauczyciel – jego osobowość oraz sposób pracy z uczniami. W artykule wskazano na możliwość rozwijania aktywności twórczej uczniów poprzez gry dydaktyczne.
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    The Usage of Interactive Teaching Methods in L2 Classroom to Enhance Future Philologists’ Subjectness
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017) Aristova, Nataliia
    The author discusses the problem of eliciting and implementing interactive teaching methods in L2 classroom to enhance future philologists’ subjectness. The necessity to use interactive teaching methods such as educational discussion, didactic games, debates, ‘workshop’ method, partially-inquisitive and research methods is theoretically grounded in the article.
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Игровые технологии как средство активизации студентов в обучении РКИ
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2019) Dziedzic, Małgorzata
    The article deals with didactic games and their role in motivating students to acquire Russian as a foreign language. Literature and experience of the author became a starting point for discussion on the role and advantages of didactic games in teaching a foreign language at the intermediate and upper-intermediate level.

Repozytorium Uniwersytetu Rzeszowskiego redaguje Biblioteka UR

  • Regulamin Repozytorium UR
  • Pomoc
  • Zespół Redakcyjny
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka prywatności
  • Wyślij wiadomość