Przeglądanie według Temat "didactic games"
Aktualnie wyświetlane 1 - 3 z 3
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Rozwijanie aktywności twórczej uczniów poprzez gry dydaktyczne(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2019) Długosz, AgnieszkaZadaniem współczesnej szkoły nie jest przekazywanie rozległej wiedzy teoretycznej, ale też przygotowanie uczniów do ciągłego uczenia się, tworzenia rzeczy nowych i wartościowych, szukania niekonwencjonalnych rozwiązań, a więc rozwijanie myślenia, samodzielności, pomysłowości, twórczej aktywności. Rozwijaniu aktywności twórczej sprzyja nauczyciel – jego osobowość oraz sposób pracy z uczniami. W artykule wskazano na możliwość rozwijania aktywności twórczej uczniów poprzez gry dydaktyczne.Pozycja The Usage of Interactive Teaching Methods in L2 Classroom to Enhance Future Philologists’ Subjectness(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017) Aristova, NataliiaThe author discusses the problem of eliciting and implementing interactive teaching methods in L2 classroom to enhance future philologists’ subjectness. The necessity to use interactive teaching methods such as educational discussion, didactic games, debates, ‘workshop’ method, partially-inquisitive and research methods is theoretically grounded in the article.Pozycja Игровые технологии как средство активизации студентов в обучении РКИ(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2019) Dziedzic, MałgorzataThe article deals with didactic games and their role in motivating students to acquire Russian as a foreign language. Literature and experience of the author became a starting point for discussion on the role and advantages of didactic games in teaching a foreign language at the intermediate and upper-intermediate level.