Logo Repozytorium UR
Zbiory i Kolekcje
Całe Repozytorium UR
  • Polski
  • English
Zaloguj się
Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg tematu

Przeglądanie według Temat "crisis situation"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk Przeglądaj
Aktualnie wyświetlane 1 - 2 z 2
  • Wyniki na stronie
  • Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Bezpieczeństwo energetyczne społeczności lokalnej
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017) Wieczorek, Piotr
    The publication concerns the issue of periodic energy supply breaks. The main goal of the paper is to answer the following question: how one can solve the problems of local communities connected with periodic energy supply breaks, for instance: floods, avalanches, windstorms, hurricanes, tornadoes, which result in power cuts lasting for almost a week. Secondly, this article is also dedicated to the investors, who would certainly decrease the use of energy in some urban areas, if they applied the provided solutions with regard to their investments such as huge shopping centres. What is more, the aim of this paper is to present certain legal regulations related to the crisis management concerning the use of the equipment of the Armed Forces in the case of periodic energy supply breaks.
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Komunikowanie ugrupowań politycznych na Facebooku w trakcie kryzysu sejmowego na przełomie 2016 i 2017 roku
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017) Szwed-Walczak, Anna
    The purpose of research was to indicate the political communications of political parties on social media, during political crisis in Poland. It was hypothesized, that the political crisis allowed the promotion of political party platforms among citizens. The research results showed that parties used fanpages on Facebook to politically discredit their political opponents, shaping or promoting their own images. I specified: the subject area of published posts, the kind of posts, form of promotion the image and form of engagement of users. I applied quantitative and qualitative research. Content analysis and comparative methodology were used.

Repozytorium Uniwersytetu Rzeszowskiego redaguje Biblioteka UR

  • Regulamin Repozytorium UR
  • Pomoc
  • Zespół Redakcyjny
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka prywatności
  • Wyślij wiadomość