Przeglądanie według Temat "badania pedagogiczne"
Aktualnie wyświetlane 1 - 2 z 2
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Efektywność wykorzystywania elektronicznego systemu zarządzania szkołą – sprawozdanie z badań(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2016) Tuczyński, KrystianW artykule przedstawiono wyniki badań z zakresu efektywności wykorzystywania elektronicznego systemu zarządzania szkołą, które zrealizowane zostały w ramach pracy magisterskiej. Głównym celem badawczym było określenie zmian, jakie zachodzą pod wpływem wykorzystywania dzienników elektronicznych w szkolnictwie.Pozycja Realizacja informatycznego systemu zarządzania szkołą na podstawie analizy wyników badań(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2016) Tuczyński, KrystianArtykuł ukazuje realizację informatycznego systemu zarządzania szkołą. Wspomniany system powstał na podstawie szczegółowej i wielowymiarowej analizy wyników badań pedagogicznych z zakresu efektywności wykorzystywania e-dzienników w szkołach podstawowych oraz gimnazjach. Powstałe oprogramowanie cechuje duża łatwość obsługi i intuicyjność, w związku z czym mogłoby być ono wprowadzone do obecnych systemów szkolnych.