Logo Repozytorium UR
Zbiory i Kolekcje
Całe Repozytorium UR
  • Polski
  • English
Zaloguj się
Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg tematu

Przeglądanie według Temat "advertisement and promotion"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk Przeglądaj
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
  • Wyniki na stronie
  • Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Znaczenie znamion „reklama” i „promocja” użytych w typie czynu zabronionego stypizowanego w art. 200 § 5 k.k.
    (Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017-09) Witczak, Karolina
    Znamiona „reklama” i „promocja” występujące w przepisie art. 200 § 5 k.k. nie zostały sprecyzowane przez ustawodawcę w k.k. Ze względu na brak legalnej definicji obydwu pojęć w karnoprawnym porządku, zaprezentowano stanowisko doktryny z zakresu wybranych ustaw o administracyjnoprawnym charakterze, w których zawarto wyjaśnienie omawianych terminów. Na tej podstawie zostały wyodrębnione wspólne cechy dla każdego ze znamion. Ponadto, w artykule dokonano oceny zasadności przeniesienia definicji „reklamy” oraz „promocji” wywodzących się z prawa administracyjnego na grunt prawa karnego, a także stworzenia odrębnych definicji powyższych pojęć na potrzeby k.k. Słowa kluczowe: małoletni poniżej lat 15, przestępstwa seksualne, pedofilia, reklama i promocja.

Repozytorium Uniwersytetu Rzeszowskiego redaguje Biblioteka UR

  • Regulamin Repozytorium UR
  • Pomoc
  • Zespół Redakcyjny
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka prywatności
  • Wyślij wiadomość