Przeglądanie według Temat "SLA"
Aktualnie wyświetlane 1 - 2 z 2
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Factors affecting the success of bilingualism at the level of tertiary education: A case study from Education First London(Uniwersytet Rzeszowski, 2019-06-05) Uytterhaegen, AnnaCelem tego badania jest zgłębienie współzależności związanych z tym, w jakim stopniu zmienne czynniki zewnętrzne, z którymi miały styczność osoby z wyższym wykształceniem o różnych preferencjach w zakresie sposobów uczenia się, mogą mieć wpływ na dwujęzyczność tych osób. W pewnym uproszczeniu można określić następujące dwa główne obszary badania: 1. Współzależność pomiędzy zmiennymi Czynnikami Zewnętrznymi a Dwujęzycznością w badanej grupie. 2. Współzależność pomiędzy Stylami uczenia się a Dwujęzycznością w badanej grupie. W badaniu tych dwóch obszarów grupa uczestników składała się całkowicie z osób dwujęzycznych z wyższym wykształceniem ze szkoły językowej EF Londyn (z czego niektórzy w czasie trwania badania dopiero rozpoczynali edukację stopnia wyższego, podczas gdy inni już wcześniej ukończyli studia). Kryteriami selekcji uczestników były wyniki C1 lub C2 w skali CEFR i/lub wynik 8 lub wyższy w skali IELTS, tak aby można było ich uznać za osoby posługujące się płynnie dwoma językami (choć niekoniecznie od dziecka). W badaniu przyjęto sekwencyjne wyjaśniające podejście mieszane, tzn. w jego skład wchodziły wywiady jakościowe, które zostały wykorzystane w celu uzyskania bardziej szczegółowych lub alternatywnych wyjaśnień wyników otrzymanych w fazie ilościowej badania. Po zbadaniu fazy jakościowej celem zatwierdzenia fazy ilościowej, w ostatnim rozdziale została przedstawiona analiza wyników tej późniejszej fazy i omówiono, jak wyniki te wskazują na to, w jakim stopniu różne czynniki zewnętrzne przyczyniają się zazwyczaj do osiągania dwujęzyczności.Pozycja SaaS – poziom jakości usług z punktu widzenia małych przedsiębiorstw(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2015) Wyskwarski, MarcinNieustanny rozwój technologii informacyjnych, tańszy i łatwiejszy dostęp do Internetu, szukanie oszczędności oraz koncentracja na podstawowych procesach przedsiębiorstwa sprawia, że wzrasta popularność outsourcingu rozwiązań informatycznych. Od pewnego czasu przedsiębiorstwa mają możliwość skorzystania z aplikacji dostarczanych w ramach modelu SaaS (ang. Software as a Service). Celem artykułu jest analiza wybranych zagadnień związanych z poziomem jakości usług dostarczanych w modelu SaaS na przykładzie aplikacji przeznaczonych do wystawiania faktur z punktu widzenia małych przedsiębiorstw. Stosownie do przyjętego celu została ustalona struktura artykułu. Punkt pierwszy zawiera podstawowe informacje dotyczące modelu SaaS, jego wady i zalety z punktu widzenia użytkownika. W punkcie drugim przedstawiono najważniejsze informacje na temat tzw. gwarancji jakości świadczonych usług (ang. Service Level Agreements – SLA). Przedstawiona została m.in. klasyfikacja SLA zaproponowana przez ASP Industry Consortium. Ostatnia cześć artykułu porusza aspekty prawne dotyczące usług oferowanych w modelu SaaS. Wymienione zostały także czynniki, które mogą mieć wpływ na jakość aplikacji z punktu widzenia użytkownika.