Warstwy Nr 4 (2021)
URI dla tej Kolekcjihttp://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/6266
Przeglądaj
Przeglądanie Warstwy Nr 4 (2021) według Data wydania
Aktualnie wyświetlane 1 - 20 z 52
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja O interdyscyplinarnym projekcie Centrum światów jest tutaj(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Kalinowska, LilaPozycja Sztuka dla ludzi. Andrzej Cieszyński i Anna Drymajło w rozmowie z Jadwigą Sawicką o przemyskiej Galerii Sztuki Współczesnej(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Sawicka, Jadwiga; Cieszyński, Andrzej; Drymajło, AnnaPozycja Kartki z Dziennika(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Makiel-Hędrzak, MarlenaPozycja OKAP-owa miłość do sztuki. O Ośrodku Kulturalnej Animacji Podwórkowej(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Steliga, AnnaPozycja Wprowadzenie(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Steliga, AnnaPozycja 36 widoków EC(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Machowski, JacekPozycja Laureat Nagrody im. Jerzego Panka – 2019(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Janowska-Augustyn, JoannaPozycja Maria Magdalena z Arezzo(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Makiel-Hędrzak, MarlenaPozycja Centrum Dokumentacji Współczesnej Sztuki Sakralnej Kolegium Nauk Humanistycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego. Działalność edukacyjna(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Ryba, GrażynaThe Center for the Documentation of Contemporary Religious Art is the only institution of this kind in Poland, which prepares a catalogue of contemporary religious art in Poland and gets in touch with analogous foreign centers. As regards educational and popularization activity, it carries out popular science projects directed among others to young graduates of art history and people interested in the history and culture of the region.Pozycja Muzeum Dzieciństwa – nie tylko dla dzieci(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Wieczorek, MariaPozycja W Galerii i Ośrodku Plastycznej Twórczości Dziecka w Toruniu(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Steliga, AnnaPozycja Migawki z galerii(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Janowska-Augustyn, JoannaPozycja Odległe pejzaże Rosy Tarruelli(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Niezgoda, GrażynaPozycja Łódzki street art i Fundacja Urban Forms(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Steliga, AnnaPozycja Rubens jako artysta-pedagog. Uczniowie „szkoły graficznej Rubensa”(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Lech-Bińczycka, AgnieszkaThe article aims to discuss the significant role of Rubens as teacher artist, who carried out his teaching mission in a school of graphics established in the 17th century, which interpreted his paintings and drawings. The text discusses the birth of the idea, the Master’s collaboration with his pupils, the hard years of searching for engravers who would meet the artist’s requirements, and selection and education of those who are now deemed outstanding in the “Rubens’ school of graphics”. The article emphasizes the inherent value of the years of working in a team, print making under the teacher’s strict eye, and the changes in the engravers brought about by his attitude. The author also focuses on the inheritors of Rubens’ art – the pupils who, inspired with their supervisor’s mastery, provided with knowledge and skills, would publish Rubens’ posthumous work and even used to establish their own schools of graphics.Pozycja Kalendarium 2019(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Steliga, AnnaPozycja Marina Abramović. Wolność absolutna. Międzynarodowy Projekt Artystyczno-Naukowy(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Bugajska-Bigos, Iwona; Sawicka, Jadwiga; Steliga, AnnaPozycja Dzieciństwo. Źródło kontekstów doświadczania czasu w dziele sztuki(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Komaniecka, BarbaraPozycja Arteterapia ekspresyjna w terapii traumy(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Iryna SerhiienkoThis paper overviews psychological grounds and conditions for expressive arts therapy in trauma-informed counseling and personal development activation. The author outlines the peculiarities of professional dialogical interaction within the framework of two major theoretical-methodological paradigms of art therapy – the psychodynamic branch and the expressive arts branch, as well as describes the differences between the two practices. The paper highlights the dialogue as part of the transformational dialogical approach in expressive arts therapy of trauma while exhibiting the structure of dialogical interaction in a group setting during therapy involving expressive arts.Pozycja Forma polisensoryczna jako środek ekspresji rzeźbiarskiej(Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Woźniak, Katarzyna
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »