Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy z. 23 (2011)
URI dla tej Kolekcji
Przeglądaj
Przeglądanie Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy z. 23 (2011) według Autor "Milic-Czerniak, Róża"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyniki na stronie
Opcje sortowania
- PozycjaNowoczesne technologie w systemach informacji marketingowej(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2011) Milic-Czerniak, RóżaW artykule przedstawiono wykorzystywanie zaawansowanych technologii w tworzeniu Systemu Informacji Marketingowej (SIM) przede wszystkim w procesie gromadzenia danych (zintegrowane systemy transakcyjne, Internet, urządzenia elektroniczne w bezpośrednich badaniach marketingowych), jak i przechowywania ich w hurtowniach danych oraz przetwarzania i analizowania, a także w dostarczaniu informacji odbiorcom biznesowym w procesie podejmowania decyzji (systemy zarządzania informacją III generacji – Business Intelligence). SIM umożliwiają zatem szybkie docieranie istotnych informacji do pracowników i klientów w procesie podejmowania decyzji, co stanowi immanentną cechę społeczeństwa informacyjnego.